Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 ...og det er jo bra synes jeg. Selv om nå kvinner i arbeiderpartiet raser mot han, ifølge dagens VG. Vi ammer, og vi skal amme lenge. Da kan man ikke kreve at mor skal tilbake på jobb tidligere enn idag. Kvinner før oss har jobbet fram de rettighetene vi i dag har, og de skal vi holde på. Om vi far skal få lenger fedrekvote, får de legge denne til de 44/54 ukene vi allerede har - heldigvis har vi tidskonto/gradert uttak slik at både far og mor kan ta hånd om jobben sin kort tid etter fødsel, og strekke permisjonen over lengre tid. Det gir oss en god valgfrihet. Men vi har ikke noe imot å få enda lenger tid sammen med barna våre mens de er små )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå