Gå til innhold

nav!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått penger inn på kontoen min som jeg ikke aner hvor kommer fra,(og så lenge jeg ikke vet hva penger det er så tørr jeg heller ikke å bruke de.....kan jo være en feil hehe) men vertfall så er det komt ca 4000kr inn på min konto, og jeg lurer på om det er fra nav? men er ikke det litt lite? Pleie å få rundt 12 000 og opp til 14 000 kr i mnd. andre som har fått pengene sine fra nav denne mnd??

Å nei det står ingenting på nettbanken min hvor de pengene kommer fra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ska vara meir enn 4000kr d og :) åsså komme vell kje dei nå??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Feriepenger fra permisjon tenkte jeg på, om du hadde det i fjor da?

Jeg fikk 4500 kr i feriepenger når jeg hadde permisjon sist.. Er jo bare for 12 uker.

Leste her for en stund siden at noen hadde fått de, selv om jeg trodde de kom i mai..

Skrevet

aha! jo då kan d jo vara det :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mulig mulig, men jeg syns det er urettferdig at du har fått, og ikke jeg! hehe :)

Kan jo bare ringe de og høre da, om de har gjort no feil, så krever de det tilbake, og det grådig fort! Been there!

Skrevet

De skal bli utbetalt i mai..

Når slutter permisjonen din??

Skrevet

eg er ferdig med permisjonen min i slutten av mai. ja tenkte eg sko ringa nav,men eg e jo ikkje sikker på at det er fra nav eg har fått pengene.

Skrevet

ring banken din da vel?

Har du nettbank kan du jo sjekke selv.

Skrevet

Det står foresten i ett brev eg har fått at eg ikkje får feriepengene mine før i slutten av mai!!

Skrevet

Det va ikkje fra nav ringte dei. nettbanken min vise ingenting......så.....hm....kem gir meg penger? eg har bursdag i mårå så kanskje nåken e gavmilde hehe....jaja

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!

Jeg har også bursdag imorgen. Blir 30...

Du får sjekke litt senere da hvem det er fra. Etter en stund skal hvertfall dem i banken kunne se hvem det er fra..

Skrevet

Gratulera du og! jada eg blir 25 i mårå :) menne fant ut av det, va bare ein rekning så kje va blitt trekt, så dei va komt inn på kontoen min igjen....så då......va det jo kje nåke kjekt :( hehe..... typisk når du endelig trur nåken vil gi deg penger,så e det bare ein feil :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...