Gå til innhold

16 år og 7 (!!!!!!!) unger!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Litt mer "forståelig" når hun har fått 2 trillingpar da... Hva er sansynligheten??? Men foreldrene burde jo grepet inn etter den første ungen,mener jeg!

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Hun kan jo være en habil mor fordet da..

 

..Men jeg er egentlig litt enig. Hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri sagt et vondt ord om unge mødre, men 7????? Det var noget drøyt! 16 eller 26!

Skrevet

Herregud da snakker vi kanin..

Syntes det er alt for tidlig å være mamma til 7 når du er 16 år, hun burde vel stengt talt ikke hatt noen ENNÅ, og ihvertfall ikke 7!!

 

 

Skrevet

WoW!!!

 

Superfruktbar iallefall, er nok enig med de fleste andre at hun skulle ha fått veiledning og hjelp til prevansjon etter nr 1 iallefall etter nr 2,3,4!

 

Skal myndighetene bygge enda et nytt hus til henne?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...