Gulosten™ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hjelpes meg, godt jobba! http://www.abcnyheter.no/node/61463
Gjest Rebel m/jente Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Litt mer "forståelig" når hun har fått 2 trillingpar da... Hva er sansynligheten??? Men foreldrene burde jo grepet inn etter den første ungen,mener jeg!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Hun kan jo være en habil mor fordet da.. ..Men jeg er egentlig litt enig. Hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har aldri sagt et vondt ord om unge mødre, men 7????? Det var noget drøyt! 16 eller 26!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Herregud da snakker vi kanin.. Syntes det er alt for tidlig å være mamma til 7 når du er 16 år, hun burde vel stengt talt ikke hatt noen ENNÅ, og ihvertfall ikke 7!!
ZamZam Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 WoW!!! Superfruktbar iallefall, er nok enig med de fleste andre at hun skulle ha fått veiledning og hjelp til prevansjon etter nr 1 iallefall etter nr 2,3,4! Skal myndighetene bygge enda et nytt hus til henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå