Gå til innhold

hva er det verste dere hører andre si ang deres barn!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe av det jeg virkelig ikke liker og som kan få meg til å bli skikkelig lei meg er:

ååå,hun er sååå snill her..ikke noe krangling, sutring eller noe tull!!

får meg til å føle meg TOTALT misslykket som mamma! og at hun har det bedre alle andre steder enn hjemme, der hun til tider kan være en liten devil midt i 2års trassen!!=/

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet du hva? Jeg har alltid hørt, at dersom ungen oppfører seg bra borte, så har man gjort en utmerket jobb! Det var tilogmed den sakkyndige vi hadde på besøk her enig i! Så ikke tenk sånn! :o)

Jeg irriterer meg når folk skal kommentere at jeg blir litt matt av at minsten gråter, fordi det gjør han så og si ALDRI! Og da får jeg alltid en "herregud, la han nå gi lyd fra seg da"...

Skrevet

så flott!!=) da har jeg gjort noe bra hvertfall... hun er et praktfullt barn når det er andre mennesker tilstede=)

Skrevet

Var i svømmehallen en dag da det kom bort en dame og hilste på lillegutt. Så sa hun:" Nei dette kommer til å bli litt av en garpunge, det ser jeg på han". Seriøst.. sønn min er 6 mnd..og lo å koste seg i bassenget..

Jeg synes det var drit frekt sagt og jeg ble ganske irritert. Sa ikke noe til henne da, burde kanskje gjort det.

Skrevet

At vi er såååååååååååååååååå heldige som har fått barn som er sååååå lett å legge.

HALLO de var IKKE født sånn, det har vært hard jobbing fra oss alle sammen for å få søvnrutinene på plass her i huset. Søvnrutiner er noe vi var fast bestemt på at vi skulle få til tidlig, og det har vi klart, og er stolt av det. Da irriterer det meg at folk kommer å tror de var født sånn. ARG, er faktisk stolt over hva vi har klart jeg!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

kom på en ting en dame sa til mamma en gang, når broren min var omtrent et halvt år. Han lo og sov det første året, (mye lik min sønn), og da kommenterte denne damen "neimenn herregud så mye han ler da, er du sikker på at han ikke har en hjerneskade??"¨

DET var tidenes!

Skrevet

at jeg burde være SÅÅÅ takknemlig for at han her så snill,aldri griner og sover hele natta,du har ingenting å klage over..

Skrevet

denne signerer jeg!! og så legger dem til... bare vent til neste unge..ikke sikkert den blir like lett å legge!!!!!

vi har oxo jobbet med leggingen fra dag 1, og synes vi har gjort en strålende jobb!!=)

Skrevet

signerer blue lady jeg også..

Skrevet

og hvis jeg har en slitsom dag, og slipper ut litt damp, og folk ser på meg å svarer: jaja, sånn er det å ha barn!!!! jeg VET det, men avogtil er det vell lov å være litt fortvilet og få litt støtte og trøst!!

Skrevet

nei det er ikke det idas mamma..om man har snille unger får man ikke lov å klage ,enkelt å greit..

Skrevet

ok.. jeg skal slutte!!=D skal aldri gjenta seg!!!!

hahah

Skrevet

Det samme sa de til oss også, bare vent til neste unge. HA, Mina har akkurat de samme leggerutinene som storebror hadde. Kl 1930 er det stilt her i huset, selv om vi nå har 2 barn :o)

Skrevet

Har ei venninne som kommenterer HVER gang hun ser lillegutt:

'Han er da så ALVORLIG!'

og 'Han er den eneste ungen jeg kjenner som ikke smiler til meg!'.

(Han er altså litt skeptisk til nye ansikter, helt vanlig)

Vet ikke om jeg burde reagere, men jeg kjenner jeg blir skikkelig lei meg. Trivelig venninne!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kan tåle litt når det gjelder kommetarer fra folk,men viss

noen hadde sagt at ungene mine er stygge/ekle

hadde jeg klikka!!!!!!!!

Om ikke alle liker mine to så skal de få lov å syns hva de vil,men ikke kommenter utseende hvertfall!! Det kan ikke barna noe for..

Skrevet

haha ja men det er jo sånn det er .=)

vertfall her...

Skrevet

Jeg har en venninne som ikke har barn. Hun skal alltid fortelle hva andre venninner sine barn kan og gjør. "Hun har sluttet med bleie alrede", "Hun spiser mye finer ved bordet", "Hun snakker mye bedre enn din gutt" o.s.v. Så sier hun alltid at gutten min på 2,5år var så mye finere da han var baby enn lillebroren er nå. Blir så irritert!

Skrevet

Det verste jeg vet er alle som på død og liv skal diagnosere mitt viltre barn med ADHD eller hyperaktivitet, det har jeg hørt siden han var baby og nå er han snart 4 år.

Ikke alle barn som beveger seg har ADHD eller er hyperaktive det er faktisk mulig at han bare er aktiv og har mye energi.

Med minsten skal alle påpeke hvor kraftig han er (er 11 måneder og veier 11 kg). Har ikke hørt noe fra noe helsepersonell, men ukjente skal nå hinte innpå at kanskje han børr slankes. Eller så sier de at jeg ikke skal bekymre meg for at vekten hans siden det sikkert faller av da han begynner å gå, med et litt medsigende blikk.

Jeg er faktisk ikke bekymret for at nr en er aktiv og nr to er litt kraftig, jeg er glad for at begge to har god helse og har de mulighetene de har!!!

Skrevet

Jeg har en venninne som tilstadighet sier: han har så stort hode! og tidligere preserte hun å si noe om "snyteskaftet" hørte ikke helt hva hun sa men jeg boblet inni meg. Har ikke sagt noe til henne. Er dette noe til venninne? Overragerer jeg? Hun har 1 barn selv. Jeg vet hun er missunnelig fordi min unge er tidlig ute med det meste. Det er ikke hennes som er noe eldre.

Er hun bare stygg med meg og mitt barn pga sjalusi eller er det vanlig å si sånt. Jeg blir skammelig såret hver gang hun uttaler seg om utseende til gutten min.

Skrevet

Så NYDELIG gutten din er!! Hvilket land har du _adoptert_ han fra?

Eh... takkskarrufaenmegha!

Skrevet

Angående det med ADHD.. jeg jobber med sånne barn i bhg og skole, og vet hvor irriterende det der er. Mange har ikke peiling på diagnosen ADHD, de tror at det bare handler om å være hyper. De slenger rundt seg med sånt i hytt og pine. Irriterende asså.

Skrevet

"Han er jo så beskjeden og engstelig at det ikke er normalt. herregud for en mammadalt, han kommer til å få store problemer når han begynner på skolen"

Sagt om min da 3 årige sønn som er forsiktig og rolig av gemytt, og liker å ha noen han kjenner i nærheten når det er noe nytt som skjer. Vi var da på en ny lekeplass, sammen med en bekjent som hadde en sønn som da var 2 år eldre, og er mye mer utadvent og uredd.

Skrevet

Jeg blir litt irritert når noen, gjerne de samme fra gang til gang, MÅ kommentere størrelsen på lillegutt. Synes han er helt skjønn, og ikke tykk, men får da høre at han er så ulidelig stor! Men det er han ikke, er ikke stor for alderen, selvom han ikke er tynn heller. Spiller det uansett noen rolle? Føler dette er viktigere å kommentere enn alt annet ved han... Også skal guttene mine sammenlignes:

"Å, han er myyye breiere i ansiktet enn storebror".

"Slik var ikke størstemann da han var liten, han gråt nesten aldri..."

"De er ikke mye like. Hvem var postmannen på andremann?"

Jaja, de får si hva de vil, men må innrømme det kan bli litt mye...

Skrevet

"Så HELDIG dere er at han er så flink å sove/er så glad!"

Jah, for det har ingenting med vår innsats å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...