Gå til innhold

Har gått ned ca. 10 kg, siden midten av Oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det kan da ikke stemme, vekta mi hjemme juger.

Ikke skjønner jeg hvordan jeg klarer å få på meg klær i størrelse, jeg ikke har fått på meg på mange år.

Jeg har akkurat klipt meg og, og en kollega på jobben sa under morgen rapport ( jobber som spl.) helt plutselig av seg selv, at jeg så fin ut. Hun var sikkert sarkastisk, fordi jeg hadde akkurat vært ferdig med en nattevakt og så sikkert ut som takras med trøtte øyne.

For magen er jo fremdeles der, litt hengende.

Jeg veide 74,noe ( høyde 156 ) før jeg begynte, og idag veier jeg 64,4. Jeg nærmer meg vekta jeg hadde før jeg ble gravid med hun eldste som nå er 10 år.

Har jeg virkelig klart dette ?? Jeg som vurderte fettsuging, buk operasjon og det som verre er, fordi jeg aldri klart å slanke meg av egen fri vilje ( er altfor glad i god middag for det. )

Klarer jeg å gå ned enda 7-8 kg mot sommeren ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært da.. Kan virkelig være stolt av deg selv. Skal igang nå etter at jeg har født så tar gjerne imot noen tips. Du kan jo klare 7-8 kg før sommeren hvis du jobber litt for det.

Skrevet

Grattis da.

Jeg har gått ned over 15 kilo siden august. Veide rundt 70 kg, nå veier jeg 53-54. Ifølge legen min har jeg enda noen kilo igjen før jeg er ferdig. Han mener 47 vil være en passende vekt for meg. Er 159. Når jeg når 47 kg skal jeg få bukplastikk pga huden på magen. :D Blir gooooood!

Vi får bare fortsette å jobbe på. Kommer til å holde samme trenden hele livet jeg. Spise sunt og godt, og trene masse. 3 dager kondiosjon i uken og 2 dager styrke.... MINST. Deilig å trene. Ellers så lever jeg på frukt, grønnsaker, egg, fisk og diverse annet kjøtt. Og til tider i det siste har jeg våget meg på et knekkebrød eller to. Hehe.

Med trening og riktig kosthold er det faktisk ingen sak å gå ned, og ikke minst bli nede. Det viktigste er at man får i seg nok mat. Ellers går man bare opp igjen når man begynner å spise igjen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GRATTIS!!!! :D :D

Den følelsen er GOD! Har selv gått ned endel siden desember, og har lyst og be om bukplastikk når jeg har gått ned hvertfall 15 kilo til.

Det går uten fettsuging også skjønner du ;o)

NYYYYYT kroppen din!!

Skrevet

de som har tatt bukplastikk, eller skal ta den. Betaler drer for den selv, koster den mye. Jeg har gått ned en drøss kilo, men huden på magen henger jo litt ihvertfall.

Skrevet

Jeg får den dekket av psykologiske grunner.

Magen min henger egentlig ikke når jeg står, men den får en liten brett når jeg sitter. Men den er mer innskrumpen som en rosin og ser ut som en 80 åring sin hud, og buler litt ut nede. Ganske stygt. Hater den virkelig.

Jeg har ikke tørd å gå med inntilsittende klær på lenge, om sommeren gikk jeg i fleecejakke hele tiden, eller stor t-shirt.

Og med tanke på hvordan jeg ser ut nå i forhold til før, så føler jeg meg pretty shitty. Har vært veltrent, slank og grei å se på hele livet. Men nå er jeg en stripete, skrukkete, hengslete jente på 21 år fanget i en 48-årings kropp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...