Gå til innhold

Slimproppen... hvordan ser den ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2.gangs gravid i uke 39 og venter.... Noen som kan beskrive hvordan slimproppen ser ut, mengde, farge og konsostens...

Fikk ut noe slim/gele-lignende i går. Nærmest blankt, gjennomsiktig i farge. Mykt og lett å klemme sammen men likevell sammenhengende. -var dette slimproppen? Merket ikke noe til det med nr. 1...

 

*grønnere enn 1.gangs-fødende*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det. Det samme skjedde med meg sist gang. Fikk ut noe blankt, geleaktig en stund før fødsel ( det samme har faktisk allerede skjedd denne gangen og) Jeg lurte fælt på om det var slomproppen.

Men, da jeg var på føden og jordmor skulle sjekke åpning, fulgte slimproppen med, og det var mye mer i mengde, og litt blodtilblanda.

Altså noe helt annet enn den lille snørrklatten jeg hadde sett tidligere..

 

Men nå vet jeg jo ikke, det kan jo være den kommer stykkevis og delt hos deg! : )

 

Uansett, det er vel ikke så mye mer å gjøre for deg enn å vente. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :o) -du har vell rett, det er vell bare å vente... Fødde 4 uker før termin sist så jeg har vært klar LENGE ;o)

 

(hovedinnlegger)

Skrevet

Min har kommet idag, og mens jeg var på do,under rier..........Akkurat som sterke menssmerter, og med blod.ike mye blod,men rødt slim...Har kommet tre fire ganger nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...