Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 2.gangs gravid i uke 39 og venter.... Noen som kan beskrive hvordan slimproppen ser ut, mengde, farge og konsostens... Fikk ut noe slim/gele-lignende i går. Nærmest blankt, gjennomsiktig i farge. Mykt og lett å klemme sammen men likevell sammenhengende. -var dette slimproppen? Merket ikke noe til det med nr. 1... *grønnere enn 1.gangs-fødende*
Skrømti Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tror egentlig ikke det. Det samme skjedde med meg sist gang. Fikk ut noe blankt, geleaktig en stund før fødsel ( det samme har faktisk allerede skjedd denne gangen og) Jeg lurte fælt på om det var slomproppen. Men, da jeg var på føden og jordmor skulle sjekke åpning, fulgte slimproppen med, og det var mye mer i mengde, og litt blodtilblanda. Altså noe helt annet enn den lille snørrklatten jeg hadde sett tidligere.. Men nå vet jeg jo ikke, det kan jo være den kommer stykkevis og delt hos deg! : ) Uansett, det er vel ikke så mye mer å gjøre for deg enn å vente. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Takk for svar ) -du har vell rett, det er vell bare å vente... Fødde 4 uker før termin sist så jeg har vært klar LENGE ;o) (hovedinnlegger)
nøffemamma Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Min har kommet idag, og mens jeg var på do,under rier..........Akkurat som sterke menssmerter, og med blod.ike mye blod,men rødt slim...Har kommet tre fire ganger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå