Piipii Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hvor ofte og hvor mange dager må jeg pumpe/amme for å få opp produksjonen?
#tutta 26# Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg la lillegutt til brystet hver 2 time ganske nøyaktig og da fikk han også fra begge bryst til hvert måltid.Vekket han ikke om natten hvis han ikke våknet selv da.Dette gjorde jeg i to dager og merket at produksjonen økte da:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Annenhver time her også. Det er stor melkeproduksjon den første timen etter amming. Den andre timen etter amming er produksjonen halvert, før den blir halvert igjenn den neste timen. Å amme annenhver time gjør at produksjonen går på høygir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå