june23 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg er gravid,, har termin 9. oktober Jeg er født 24.09.84. og mannen min 02.12.76. Lurer på om dere kan se hvilket kjønn det blir? Går alt bra? Kommer jeg til å være like dårlig hele dette svangerskapet som jeg var sist..? Når blir det fødsel? Kjempetakknemlig for svar! Det er så skummelt nå i starten når jeg ikke vet noenting...
Mamalari Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Får opp jente:) Tror det vil gå bedre dette svangerskapet. Føler ikke sånne store plager på deg. Bare litt sliten og trøtt. Får liksom et slags trykk i panne når jeg ser på deg. Får opp at du må gå noen dager over termin, rundt 4 dager over
june23 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Så gøy m jenta då m har ein lidn gutt fra før å har jo lyst på ein av kver:) Eg e veldigt kvalmen nå, d går lixom opp å ner.. kan du c någe om ka lenge d vil stå på då? Kan du forresten se någe om kosn bryllupe mitt neste fredag komme t å gå?? vil eg ver fine i formen den dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå