Gå til innhold

hva faen sier man til dette!!?? jiiiiises!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt satt ut her jeg sitter!!

har ei vennine som er blitt gravid (ikke planlagt) og typen vil ikke ha dette barnet! de har en unge på langt under året og han nekter å høre på om hun skal beholde...

men hun vil da bare lyve til ham å si at hun er for langt på vei til å ta abort slik at han ikke skal bli sint på henne!!

jeg har nå prøvd alle slags måter å overtale henne til å ikke lyve...noe jeg tror vil være et STORT feilgrep! en slik ting vil komme for en dag uansett! hun vil lyve på en ca 10 uker!

det er da ikke mitt problem om hun gjør det, men jeg er glad i henne å tror at dette vil slå HARDT tilbake på henne med en slik løgn!! er dere ikke enige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer jo til å finne ut av det hvis hun lyver på så mange uker. Det er jo begrenset hvor mange uker på "overtid" det er mulig å bli født..

Men de må jo bli enige, for hel...., gå til rådgivning e.l. Ingen av dem har rett til å påtvinge den andre sin mening.

Skrevet

Back henne opp istedet til å beholde barnet uten å lyve. Hvem vil være sammen med en som vil tvinge til abort?

Skrevet

Hvis venninnen din vil beholde barnet så støtt henne i det valget. Men hun burde seriøst tatt en lang prat med samboeren sin om dette..

Skrevet

oioioi, høres ut som en kjempedårlig deal...

dette må de jo bli enige om - uansett hva resultatet blir. men ikke noe særlig med en kar som "tvinger" en til å ta abort da...

Skrevet

jeg har selvsagt gjort alt i min makt for å bare støtte henne! uansett hva hun velger, men jeg føler at jeg ikke kan støtte henne i å lyve om noe slikt liksom!

Skrevet

støtter henne uansett hva hun velger!!

Skrevet

Hun burde jo ikke lyve om slike ting.

Hvis de har barn fra før, så burde de jo være såpass voksne at de kan prate om dette.

Men synes den er ganske drøy at han krever at hun skal ta abort uten å gidde å snakke om hvorfor ol.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

han kan ikke tvinge henne til å ta abort.

Skrevet

han kommer jo til å finne det ut uansett så jeg ville ikke gjort det.

han kan ikke tvinge henne til å ta abort uansett,om hun vil beholde så gjør hun det.

Skrevet

sånn var samboeren min også med mi første så jeg pakket tingene mine og dro! så ble jeg uplanlagt gravid med nr 2 ifjor sommer og sjokket kom jo på , men heldigvis så var han glad for dette barnet :) Men jeg ville ikke jugd på meg de ukene for barnet blir jo født på feil "termin" og de finner jo fort ut på UL hvor langt hun er på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...