Gå til innhold

For en dag!!!!! Hva er det neste nå da....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet sammen med lillegutt i dag, han var bild som ei sol.

Han fikk ny bleie så la vi oss i sengen for at jeg skulle amme han før måltidet.

Plutselig hører jeg en rar lyd og han begynner å le.

Tengte ikke så veldg over det før jeg kjennte at hele nattkjolen min var blaut, jeg tok bort dynen og oppdaget at det var bæsj:-/

Han hadde bæsj nedover hele strømpebuksa og oppver hele ryggen, helt oppi håret:-S

Jeg tok han opp og oppdaget at dette var kommet igjennom lakenet.

Meg og lillegutt måtte selvfølgelig rett i dusjen og vaske med såpe og shampoo og det som er...

Etter dette måtte jeg ta av laken osv...

Så satte vi oss ved bordet og stmningen var fin, skulle kutte opp en tomat til han da jeg plutselig skjærer langt inn i tommelen min...

Blodet renner som bare det og jeg reiser meg for å finne ett håndkle uten å tenke på at jeg skulle fyttet alt som var på bordet.

Da jeg står på vaskerommet hører jeg ett brak, joda, det var talerknen med maten jeg hadde gjort klar som røyk.

Jeg fortvilet begynnte å pelle opp fra gulvet og lillgutt lo:-)

Så til slutt setter vi oss igjen og får spist en god frokost.

Vi går inn i stuen og setter oss på gulvet for å leke litt da jeg hører samme lyden som jeg hørte da vi lå i sengen:-(

Joda, enda en kropp full av bæsj...

Oppi badekaret vaske og smøre med krem etterpå, helt nye klær igjen også med denne tommelen:-(

Arrrrg!!!! For en dag!!!

Gadde det ikke vert for at gullet er så bild hadde jeg kok vert fryktelig lei og sliten nå ja.

Dette bekkenet tar livet av meg altså!!!!

Kjenner at jobben som husmor snart er for tung! Heldigvis skal pappaen ut i permisjon 13 mars, da får vi nok masse god hjelp:-)

Håper på en fin dag videre. Samme til dere også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi, det var knallstart. Men nå kan dagen bare bli bedre, ikke sant? Håper det :-)

*trøsteklem*

Skrevet

Tusen takk, jeg satser på at dagen ikke blir verre iallefall:-)

Skrevet

Oj... Huff, ville bare ønske deg lykke til resten av dagen, som over her: Det kan jo bare bli bedre nå!!! ;)

Skrevet

hahahah. unnskyld at jeg ler, men ser det litt for meg.. huff av meg. stakars deg. Håper resten av dagen har vert gått smerteritt for deg...

hvordan har det gått???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...