-Lykkelig-med junispirer Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei Begynte i går formiddag å bli litt kvalm...kom og gikk hele dagen. Våknet i dag morges med kvalme, og er det fortsatt. Ikke behov for å kaste opp, bare kvalm liksom. Heller ingen problemer med å spise. Hva skjer? Passer veldig dårlig med spysjuke nå liksom, drar på fjellet i helgen....men føler liksom ikke at det er det heller. Skal eg han EL på søndag. Hadde sex på onsdag og i går. Merket at jeg hadde el slim i går, og har hatt det i dag også. Er det vanlig å bli kvalm i forbindelse med EL? Noen som vet?
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2008 Er forresten veldig flink til å lete etter symtomer hver måned...men aldri så tidlig som nå, hadde ikke tenkt tanken en gang
Icerus Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Du kan ikke være gravid da? Fikk du "normal" TR sist pp?
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Takk for svar:) Hadde bare negative tester sist IKM. Den kom en dag for sent, men synes den var "normal". Var første mens etter en tidlig sa. Får vel bare vente og se. Synes det ville være rart hvis jeg hadde symtomer så tett inntil EL....men, men kan jo alltids håpe inntil det motsatte er bevist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå