Koseklompen Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Fikk nettop høre av mor at mormor har begynnt å "røre" litt nå.... Har vært div episoder hvor ting har skjedd som tyder på at det begynner å gå den veien Jeg er så glad i mormoren min....besøkte og overnattet mye hos henne før jeg flyttet her jeg bor nå...3,5 times kjøretur unna (hjembyen til mannen min) Mormor og jeg har veldig lik bisarr humor og interesser..er nærmere henne enn min egen mor... sukk....
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det er trist. Men hun er fremdeles mormoren din. Ta vare på de gode øyeblikkene og hjelp henne i de andre. Og tenk at hun fremdeles har klare stunder. Har vært der selv. Trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå