*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Huff huff huff, nå må jeg bare klage litt, og da til dere jenter! Blir gal av denne prøvinga jeg! Det har seg slik at vi MÅ få det til denne mnd, fordi vi ønsker to tette, og jeg har ingen jobb og komme tilbake til mellom permisjonene, så jeg er avhengig av at det er max 5 mnd mellom (som det blir om vi får til nå) slik at det er sansynlig i det hele tatt at jeg får sykemld mellom permisjonene PGA ØKONOMI! Hadde kraftig bekkenløsning sist, med behandlig to ganger i uka og sykemld fult fra 3 mnd. Jeg er rimelig sikker på at eggløsningen fant sted i går kveld, og jeg kjenner jeg har vondt i dag også. MEEEEEEN, jeg orka bare ikke sex i går, var sååå sliten!! Vi hadde to dager på rad før det da. Og vi må ha i dag, men føler så sinnsykt at bare for at vi ikke hadde sex i går, så er hele prøvinga bortkastet! Føler at det var i går det liksom skulle si pang:) Jeg blir gaaaaaaaal! For går det ikke denne mnd, må jeg finne meg en jobb, jobbe ut prøvetiden for å liksom ha en sikker jobb! Såååå kan vi prøve igjen...men hvor lenge blir det til da! ?!!??!?! Huff huff huff...blir ikke to tette som vi har sååå lyst på da! Nei nei nei...dette var dagens utblåsning og det var GODT! Hilsen veldig frustrert prøver!
Mikkemafian Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei hei... En liten klem til deg. Vi vil også ha to tette, men tr lar vente på seg, skal jeg si deg.. Så vet litt hvordan du har det. Her er det ingen konkret plan som må gå opp, men jeg er nesten fristet til å slutte å amme bare av den grunn, og det blir kanskje for dumt?? Lykke til i kveld!!!
Klar Som Et Egg Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hei du, skjønner deg veeeeeldig godt! jeg har ingen barn fra før, men risikerer å miste jobben min på slutten av sommern pga nedlegging.. jobber på et lokalsykehus, og enten blir jeg sagt opp eller overført til et større sykehus i fylket (sannsynlig i september..)... så hvis jeg blir gravid nå(!!!!!), kan jeg sykemelde meg, sånn at jeg ikke kan mister jobben, eller hvis jeg blir overført (noe jeg IKKE har lyst til, veeeeldig upraktisk!!), kan jeg bare sykemelde meg 100 % fra jeg slutter på lokalsykehuset.. det værste senariet er at jeg mister jobben mot slutten av sommern, og er nylig blitt gravid... det kan jo ta lang tid å få det til, jeg er i fjerde pp nå.. hva skal en ta seg til da.... gravid og går på arbeidsledighetestrygd! hjelp! dette tenker jeg på daglig, er ikke rart jeg ikke blir gravid, sånn som jeg stresser.. sorry for utblåsningen, men denne økonomien altså, den må jo være der! babyer er dyre. lykke til, og klem fra meg (",)
*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Tusen takk for klemmer og lykke til'er! Det er jo godt og høre at jeg ikke er i en litt kinky situasjon ang det greiene her da! Jeg tok en egglødningstest i dag da, etter jeg skrev innlegget, og den var så klart negativ! Huff, da har jeg helt sikkert hatt de to dagene vi IKKE hadde sex her. TYPISK. Jeg måtte bare til apoteket og kjøpe slik test, man blir jo desperat! Ønsker dere begge lykke til, og hvertfall deg KlarSomEtEgg! LA OSS BLI GRAVIDE - PLIIIIIIIS Klemmer tilbake
*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Hvor lenge har du ammet da? Blir jo ikke for dumt hvis du har fullammet 6 mnd iallefall:)
Mikkemafian Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Næh, hun er nesten 5 mnd nå... Så jeg skal nok stå på litt til=
*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Å så koselig, da er det jo passe tid å starte prøvingen snart da sikkert;) Får håper du får at tr snart da! Det kan vel komme tilbake før ammeslutt etter det jeg har skjønt! =) Her fikk jeg desverre ikke ammet, så har hatt mens 3 ganger etter fødselen. MASSE lykke til iallefall:) Blir sikkert lettere gravid du tenker jeg som ikke har noe press på deg at nå MÅ du liksom ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå