Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 fikk babyen deres mye hyppigere avføring? det har poden fått... gav dere før hvert måltid om natten også, eller bare dagtid?
emlyn Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Tror ikke jeg merket noe til akkurat det, nei. Men ga ikke til hvert måltid. 2-4 x/dagen i begynnelsen, så bare før leggetid (det var da hun hadde mest luft).
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Kan ikke huske jeg merket noe til det nei... funka ikke heller for oss da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå