roxanne Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Det ble jo litt av en kabal å få til når barna når barnehagen bare stenger i vinterferien. Vi har ikke noen å spørre om barnepass, heldigvis hadde jeg en del avspaseringsdager til gode, så kabalen gikk opp.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det kan jo ikke være en vanlig barnehage?utenom planleggingsdagene, så pleier det vell bare å være stengt ett par dager i året, tror det er onsdag før påske og en dag i julen som er vanlig å holde stengt... Så kjedelig da..
Småbarnsmor og mormor Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei, heldigvis ikke. Barnehagen til junior har åpent alle skoleferier (litt usikker på påsken)og hele sommeren. Har bare de vanlige planleggingsdagene.
woo-woo Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Har aldri hørt om barnehager som holder stengt i vinterferien.... er det noe oppussing av noe slag da eller? Det tror jeg ikke er normalt...
roxanne Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Jo da - alle ferier er stengt + hele juli. Det er en privat barnehage, men får offentlig midler. Vi ble litt borskjemt i den forrige barnehagen barna mine var i, åpningstiden var fra 7-17, kun stengt i helger og på røde dager.
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Men da visste du det da du tok plassen. Og det vet alle de andre også, så da skulle vel ikke det bli noe problem.
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Vet at det ihvertfall finnes noen slike bhg i oslo, de følger skoleplanen. Syntes det er rart men du må jo ha visst det når du tok plassen
Eve Dallas Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Yupp, her er barnehagen stengt. Men hun går i Steinerbarnehage og akkurat denne følger skoleplanen.
roxanne Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 Jeg sjekket ikke det opp da vi vi tok i mot plassen, så jeg visste ikke om det før nå på nyåret. Det er jo ikke noe problem da, vi har jo ordnet oss. Jeg lurte bare på om det var mange andre som var i samme situasjon :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 I bhg som gutten vår går i har de stengt kun 3 uker i fellesferien. Og på planleggingsdager. Onsdag før påske stenger de kl 12, men ellers er de oppe hver arb.dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå