☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 funker tv2 og mange andre kanaler hos dere nå?? mine funker ikke,kun tvnorge ????? hva skjer ??
Joikaboll@ Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Alle kanaler virker her nå, men vi har hatt mye tull med riks tv siden vi fikk det.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Vi fikk riks-tv i går og så langt har alle kanaler virketi allefall.
MTMT Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Alt virker her. Men igår mista vi plutselig lyden på alle kanalene. Da dro vi ut kontakten og satte den inn igjen. Da virket det igjen. Prøv det!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 ok skal prøve det..er skikkelig småforbanna nå,er kun tvnorge som funker og ingen andre..ÅÅÅÅÅ.. vil se oprah!!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 nei det funker ikke nå heller.. fy faen ..
MTMT Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Da må du ringe det nr som står på kortet. Er et nr til noe kundeservice på det tror jeg. Har du nettopp fått riks tv? Isåfall kan det være at du ikke har god nok antenne? Vi har prøvd 3 forskjellige før vi ble fornøyd. Noen kanaler var umulige å få inn dersom det var litt dårlig vær ute...
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 neida vi har hatt det noen mnd nå.. men det tordna inatt..kan det ha noe med saken å gjøre ?? jeg kan liksom ikke skjønne det heller,for tv norgen,national geografic og FEM funker.. skulle ikke alle kanaler vert ute om det haddenoe å gjøre med været ?
titt tei :) Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Du kan prøve å flytte på antenen det hjelper av og til her.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 har prøvd det...=( dratt ut kontakten både i veggen og i boksen...skjønner ikke en dritt jeg..
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 TV er for pyser. Strikking derimot...
MTMT Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Med den antennen vi prøvde sist var det sånn at når det regnet eller blåste så var det noen kanaler som forsvant. Vi måtte også flytte antennen rundt for å finne de forskjellige kanalene. Det var en sånn liten bordantenne. Nå har vi kjøpt ny som henger ute på huset og ser ut som en liten UFO. Funker bra. Aner ikke om torden kan ha noe med det å gjøre. Jeg hadde ringt kundeserivce og spurt om de hadde peiling.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. februar 2008 åja men vi har ikke sånn anntenne vi..vi har sånn hvit ledning i veggen om du skjønner.hehe..=)
MTMT Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 Hehehe... Skjønner! Da har du nok en sånn diger antenne liggende på loftet eller på taket tenker jeg og det er ikke noe du skal begynne å fikle med tror jeg. Hmmm... Kan ikke hjelpe deg mere da... Still deg opp i vinduet til naboen å glo! Haha!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2008 hahaahha stikker opp til husvert,duuuu ??kan jeg få se oprah hos deg ? passer marcus i mens du da..taaakk =) hahahhha =) nei jeg ringte til de folka og hun sa at det var noe sånt greier som hadde skjedd,de arbeida med det,og alle som hadde riks tv i mitt område hadde heller ikke tv..men de var på saken =) håper søren meg de får ordna det til home and away senere altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå