MTMT Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Noen som har fjerna hår hos hudpleier med laser eller elektrolyse eller hva det kalles? Da mener jeg at du har fjerna håret for godt, slik at det ikke vokser ut igjen... Lurer på prisen på det jeg? Etter at jeg har fått barn føler jeg at dunet på overleppen viser bedre... Har ikke mye og har aldri tenkt over det før nå. Æsj, vil ha det bort. Er det dyrt tro??
Lille L Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har sjekket det ut, og det koster rundt 500kr pr behandling.. Nå vet jeg ikke hvor mange behandlinger man trenger, men det blir vel rundt 3000kr.
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Har brukt elektrolyse på øyenbrynene. gikk jevnlig i en laaang periode, og det kostet nok noen tusen til slutt - men så utrolig deilig å slippe å nappe, da! det kostet ca en hundrings eller to for hver gang for seks, sju år siden, sikkert mer nå.
MTMT Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Okey, takk for svar. Spørs om jeg ikke får bruke litt av feriepengene på det da...
MTMT Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Pysa, var det vondt? Og hvordan ser det ut etter en behandling, blir man rød og sår eller?
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Nå har ikke jeg gjort det på annet enn brynene, da, og der var det bare noen få steder det var veldig vondt. Det blir bedre fra gang til gang. Du blir rød noen timer etterpå, men det forsvinner fort. Jeg synes det var verdt hver eneste krone! Nå slipper jeg å nappe resten av livet.
RockMyWorld Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Har tatt på legger, bikini og under armer. Hatt mange behandlinger. Under armene og bikini er mye borte, leggene er nesten som før egentlig, men allikevel mindre. Men må ha mange flere på legger enn ellers. Under armer og bikini kjenner man, men det er ikke vondt. Svindyrt, men verdt det:-)
MTMT Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 Kan tenke meg det blir dyrt når man skal ta leggene ja... Skulle ønske jeg kunne fjerna håret på hele kroppen! Er så lei av å barbere hele tiden, særlig på sommeren. Men tenker jeg skal få det fjernet på overleppa ihvertfall. For nå plager det meg skikkelig. Er nok bare jeg som ser det, men alikevel...
Lille L Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Nå har jeg sjekket og det koster 900kr pr behandling.. Og det annbefaler 6-12behandlinger.
MTMT Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 ÅH! Takk Ema&Baby-Leyla! Shit for en pris da! Men det skal jo bli borte for alltid. Må jo være verd det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå