jet trip Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei igjen! Kunne du ha anbefalt noe bøker el. nettsider der det er kunnskap om dette med flerespråklige barn. Jeg har lyst å lære mer selv og så tenkte jeg at jeg kunne fortelle/vise i barnehagen også.
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Berggren, Harald og Kari Tenfjord: Andrespråkslæring www.noa.cappelen.no Engen, Thor Ola og Lars Anders Kulbrandstad: Tospråklighet og minoritetsundervisning Golden, Anne: Ordforråd, ordbruk og ordlæring i et andrespråksperspektiv Kibsgaard, Sonja: Minoritetselever i småskolen Kulbrandstad, Lise Iversen: Skolestart for minoritetselever. I Hvenekilde, Anne (red.): Veier til kunnskap og deltakelse Her er litt å begynne med :-) Du må bare spørre om du lurer på noe
jet trip Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Strålende! Tusen takk! Nå ble jeg kjempe glad.
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hyggelig å kunne hjelpe! Dette er en av mine største interesser, jobben min og utdannelsen min (bra kombinasjon), så jeg synes det er artig når noen vil lære eller diskutere med meg :-)
Pysa Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ellers er det noen tråder om dette på kulturmøtedebatten også :-)
jet trip Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 skal til biblioteket nå....takk for alle tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå