3 gutter og venter prinsesse Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei. Jeg har også sterk kløe. Har hatt det siden uke 14 og er nå i 21. Jeg fikk beskjed av legen og smøre på eurax ,noe som ikke hjalp meg. Så fikk jeg resept på n tabeletter som er små og blå og skulle være kløstillende og søvndyssende. Men disse kan være farli for fosteret i første og siste trimester. Prøvde et par ganger(blir ganske desperat når det klør og klør og du ikke får sove) men dagen etter en tabellet orka jeg ingen ting.Har 2 gutter på 11 og 3 og da kan man ikke ligge på sofan hele dagen. Men på apoteket anbefalte de en krem fra A-DERMA som heter Exomega. Den er super. Den er basert på havre el hvete og hjalp virkelig etter noen dager. Huden min på beina var sinsyk tørre. Så løp og kjøp jenter.... Er litt dyr da 198kr, men absolutt vert og prøve.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Yes. Denne kremen er tingen! Datteren min har også mye tørr hud og produkter fra Aderma har vært tingen for både henne og meg. Reklamerer litt jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå