Gå til innhold

La oss bestemme selv

♡har tre skjønne jenter♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes rett og slett det er frekt at (noen) politikerne ønsker å presse denne fordelingen på oss. De som ønsker har muligheten til å gjøre slik de vil også i dag. Her ville det vært uaktuelt for mor å gå ut igjen i arbeid så tidlig pga amming og mors form etter fødselen. Isåfall ville vel alternativet vært sykemelding....Kan de ikke la oss bestemme selv?! De som ønsker denne løsningen har jo muligheten til denne fordelingen allerede i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig. Hvor mye skal andre få gripe inn i hverdagen til familiene. Har pappaen lyst på lengre permisjon er det ingenting i dagens regelverk som hindrer dette. Hver familie må få bestemme hva som passer dem best. Jeg vet at min mann ikke ønkser en lang pappa permisjon, han synes seks uker er lenge nok.

Skrevet

Heeelt enig!! La oss bestemme dette selv!!!!

Skrevet

Enig med deg, vi har jo muligheten til å fordele permisjonen med den ordningen som er per i dag. Det er faktisk en del fedre som ikke ønsker så lang permisjon også, min mann synes det er mer enn nok med de 6 ukene han skal ha...

Jeg synes vi bør få ha den friheten vi har i dag til å velge hvordan vi løse dette innad i familien. Trodde vi var voksne nok til å ta den avgjørelsen selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...