Guttemamman:-) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har helt siden puberteten plagdes en del med kviser, men under graviditeten fikk jeg ikke en eneste en...pleier det ikke å være motsatt?At man plages med kviser når man er gravid?Merkelig...Kan det bety at jeg ville hatt god effekt av p-pillen Diane tror dere?
Slalotte Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Mamma hadde det også sånn.. hu ble kvitt kviser for alltid når hun ble gravid med storebroren min.. jeg fikk masse kviser de 3 første mnd men så ble huden min glatt som baaare det
Sjefsmegga Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Her har det vært omvent, jeg hadde lite kviser i tenårene og fikk mye under graviditeten og ammeperioden. Nå sliter jeg skikkelig med å få huda mi fin igjen. Diane utgår siden jeg ikke tåler vanlige p-piller en gang. Jeg skal spare meg opp til ta en kjemisk peeling.
Guttemamman:-) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Hadde jeg bare vært så heldig som moren din....her kom kvisene tilbake så fort lillegutt var presset ut...huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå