prekæs Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Den lekeparken du anbefalte var virkelig fin. Vi bodde 5 minutter unna:) Dianas lekepark mao
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hadde dere en fin tur?? Det er en fin lekepark ja - men hadde vel kanskje oppdaget den uten at jeg nevnte den men;-)!
prekæs Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Vel, jeg er ikke helt fornøyd med turen. Hotellet var jeg misfornøyd med. Koselig med typiske familiedrevne hotell, men det var surt personale og dårlig frokost. I tillegg klarte de kunststykke å plassere familier sammen med bråkete skoleklasser på tur. Jeg hadde vanskeligheter med å finne butikker med klær til meg selv. Dvs. klær i rene naturmaterialer og ikke konservativt, men ikke så alternativ at jeg ville blitt seende ut som en søramerikanskt gatemusiker med panfløyte. hvis du forstår hva jeg mener:) Jentungen var kjempefornøyd, heldigvis. Bruktbutikkene "på toppen" av portobello road var skikkelig fine og frister til flere besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå