Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Er kommet fram forslag på det fra en trøndersk politiker... (husker ikke hvem eller hvilket parti) Han foreslår at 2/4 skal være forbeholdt mor og 1/4 forbeholdt far. De siste tre månedene kan man gjøre som man vil! Syns det høres topp ut jeg, da!!
___ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes de pengene bedre kan brukes på andre måter. Det er veldig mange samfunnsoppgaver som er viktigere etter min mening.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Et heeeeelt år... Synes det høres lenge ut, jeg. Jeg var hjemme i 3 måneder, jeg, da var det godt å komme tilbake til studiene.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Det er klart det må være samme regler for far som for mor i forhold til opptjening... Og det er også klart at det er mye annet som kanskje er viktigere... Men for MEG så er det viktig å få mulighet til å være "lenge" hjemme med ungen, og jeg syns 6 mnd er for lite. (Vi har ikke råd til å ta 80% lønn). Så for meg og min familie så var det et godt forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå