ChellBell - har født! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 I går kikket jeg litt i smug på mammaklær (på H&M) for å se om jeg fant noe som kan hjelpe meg å skjule magen de neste 3 mnd... men fy så my ugly mammaklær det er ute å går!! Hvor kjøper man det?? Noen som kan anbefale noe? Jeg endte opp med å kjøpe noen topper i to str større (fikk helt vondt i sjelen av å kjøpe så store størrelser!) i stedet
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 www.denkulemage.no har en del fint, de har to butikker i Oslo også. Kapahl har en veldig fin svart dress bukse, men vet ikke om de tar inn fler, største jeg fant var str 40 her. www.krappe.no har noen fine ting. www.motherhood.com for oss litt større, bare husk på toll og moms på pakker over 200kr, men prisene er ikke så gærne der. Jeg har søkt litt rundt på nettet for å finne i store str jeg som trenger det, men mye er veldig dyrt altså.
lilo73 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Er det noen som vet om noen butikker som selger mamma klær for oss som ikke har fått så stor mage enda, men bare syns egne vanlige bukser begynner å bli litt trange? har nemlig prøvd noen bukser på H&M, men da kom jo den strikken langt oppunder puppene:-) Syns det er litt for drøyt å begynne og bruke det allerede nå... Eller om noen har andre tips?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 De mammabuksene som det ikke er ekstra tøystykke på er kanskje bedre i passformen. Kanksje du skjønner hvilke jeg mener? De som har lavt liv på en måte. Jeg har en svart bukse med masse strech som passer fortsatt. Magen har blitt mye større, men det er jo ikke annet enn flesk hehe
babysjuk82 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Trenger jo ik være mammaklær eller.eg bruke mye joggebuksa,kosebukser.
ChellBell - har født! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 hehe, skulle gjerne ha kommet i kosebukse i møte på jobb! De linkene du skrev, Happiness, var veldig bra. Spesielt den ene som hadde mange kule olabukser og noen dressbukser ) Takk takk!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Håper du finner noe som passer Det er koselig å kle seg litt pent når man er gravid og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå