Tvi tvi :D Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hmmm kan det være et godt tegn ??? Før IKM stikker det i pupppene, men nå er de rett og slett ømme! Bare det og ligge på magen gjør vondt... Har Ikm ca 25..... tørr jeg teste før?
Tvi tvi :D Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Takk takk Er veldig spent denne gangen
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei. Jeg har også IKM 25.02...mine symtomer er også veldig ømme pupper, jeg pleier å ha det til vanlig også men nå er det liksom på en annen måte., jeg har også mye murringer og det pleier jeg ikke å ha før mens....så er såååå spent men skal fosøke å vente til søndag med å teste er så redd for å bli skuffet. Lykke til!
Tvi tvi :D Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Takk takk! Håper jeg klarer og vente til søndag jeg og ,men det er sannelig ikke lett hihi Har ellers ikke noe murringer eller noe, har bare vært sykt trøtt de siste dagene. Sitter som regel oppe til elve-tolv tiden, men nå har jeg måtte kaste inn håndklet ved ni tiden.... Sitter og gjesper dagen lang Får satse på at det er et bitte lite tegn det og Tvi tvi, lykke til
Lova Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hei, har IKM ca 26, puppene mine er også vanvittig ømme.Tok meg en løpetur i går...AU! Har murringer, som vanlig, men egentlig ikke noen gravid følelse:(, men har stått på som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå