Gå til innhold

Noe på gang??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Begynner på uke 39 i morgen.. I morges kl 04.30 ca våknet jeg av kraftig mensverk og så hadde jeg mange kynnere.. sterke.. Låg sånn i 1time-halvannen før jeg stod opp for jeg fikk jo ikke sove.. Mens smertene har avtatt litt men har noen kynnere enda.. Hva tror dere dette er...????

Er mitt andre svangerskap men husker ikke helt hvordan ting var sist.. da gikk vatnet mitt først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare??

Skrevet

jeg har hatt det slik i nesten 2 uker nå.. er førstegangs jeg, så har virkleig ikke peiling.. men det kan ikke vere maserier eller noe sant da? heh :)

Skrevet

Jeg har fått falsk alarm på denne måten flere ganger siste uken....2 dager til termin nå... Ene gangen var jeg helt sikker på jeg skulle få rier, men neida... Ble lurt trill rundt... Krysser fingrene for at noe er i gjære for deg, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...