Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes det er ille at politikere skal bestemme over norske barnefamilier på denne måten!! Vel og flott for enkelte familier, men for andre så passer det dårligere. Jeg synes da at det kunne ha vært valgfritt, at hver enkelt familie kunne ha fått bestemt hvordan de ville ha delt den opp! Jeg gremmes over at politikerne kan ta slike valg for familier!!! Det gjør meg skikkelig forbanna!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg. Heldigvis er Stoltenberg også skeptisk til dette forslaget. En tvungen tredeling passer først og fremst urbane mennesker med kort vei til jobben og en fleksibel og fast kontorjobb. La folk få styre dette selv. Vi velger jo selv hvordan vi skal fordele alle andre arbeidsoppgaver i hjemmet. For noen passer det veldig godt at den ene er hjemmet et helt år med barnet. Kanskje passer det at den andre er hjemmet neste gang? Og det må være lov for kvinner (og menn) å ha andre ambisjoner enn karriere? Det må være lov å være hjelpepleier eller barnehageassistent uten at man skal føle seg mislykket. Hilsen en som har fleksibel og fast kontorjobb i by
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Det høres ut som på deg at mannen med jåen står uten for din dør og vil ta fra deg mann, barn og alt du eier. Det er da ingen som har bestemt noe som helst. De har kommet med et forslag...... Flott du er engasjert men vær litt realist, ikke bare sett deg ned å syt. Fortell meg sist regjeringen har svirret seg rundt og endret på, eller laget en ny lov som vil ha så stor betydning, for så mange. Noe vil skje, men ikke i dag ikke om to år... så ta det med ro. Nyt livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå