bollamor*med 3 barn* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 3.gangen jeg skal føde, men slimproppen gikk aldri før fødsel med de andre. Mistet proppen i går ettermiddag, hvor lenge kan jeg måtte vente før det skjer noe? Min svigerinne mente fødsel skulle starte innen36t etter at den har gått, stemmer det?
golddust Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 slimproppen min gikk for nesten 2 uker siden.. ingen fødsel enda jordmor sa til meg at dette ikke var noe sikkert tegn på at fødselen nærmer seg, men at de vanlige var at fødselen skjedde innen 3-4 uker etter at proppen va gått..
Silletutta Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Synes det står mye i de fødselsbøkene som ikke er riktig. Har lest at når slimproppen går, så er dette et tegn på at fødselen er i gang.. Nå er det snart 4 uker siden min kom ut.. Venter fremdeles på fødsel jeg.. sukk.. ikke for å skuffe noen altså..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Kan gå mange uker - sorry =o/ Dersom det ikke skjer noen fødsel innen en uke, vil det vokse på plass en ny slimpropp. Hos meg satte ikke fødselen igang før 4 uker etter proppen hadde gått sist.... Så ikke noe sikkert tegn på fødsel nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå