*Minnie Mus* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 og går snart på veggen, så kjedelig er det å bare sitte i sofaen. Klarer ikke ta på meg sokkene selv engang... He he dette gjør jeg ikke flere ganger det er i alle fall sikkert.
Nit@™ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Gratulere med "ny" mage!!! Det blir raskt bedre, og jo mer du beveger deg (selv om det strammer, stikker og er aua både her og der) jo raskere kommer du deg. Om og gjøre å bøye det litt til, ellers får du fryktelig vondt i ryggen også. Jeg var i ganske grei form etter 14 dager. Da klarte jeg nesten og gå helt oppreist uten "gamlemannstil" ;o) Sikkert godt å få det gjort også! Også vet du jo nå at det går bare en vei... oppover! 1 1/2 år siden jeg gjorde det, og har ikke angret en dag! Det ble jo så gøy å handle klær etterpå.Plutselig var utvalget mye større da gitt )
Lille L Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde liten bp for 11 dager siden. Og først nå har jeg begynnt og funger litt normalt:P Uff det var noen kjedlige dager på sofaen ja!
*Minnie Mus* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Ja jeg merker at jeg er i best form når jeg beveger meg... Angrer ikke overhode, så ut som ei gammel kjerring på 90 år.. Men merker at det er slitsomt å gå med bøyd rygg. men dette visste jeg jo om så har egentlig ingen grunn til å klage:-) Hvordan blir arret etter 1 år?
roxanne Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Bare pass på å bruke sykehustape over arrene når du er ute og soler deg det første året. Arr tåler ikke å bli eksponert på sol det første året, blir de det kan de bli stygge.
*Sjokomelk* Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 hvor mye betalte dere for og fa gjort en BP , hvis man far flere barn ma man ta bp pa nytt da
Lille L Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg betalte 38000 for liten bp og fettsuging! Du må ikke ta en ny bp men man burde være ferdig med og få barn for og ikke ødlegge resultatet!
*Sjokomelk* Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 kunne tenkt meg dette jeg og ! ble resultatet bra
Nit@™ Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Har bilder på www.operasjonenmin.piczo.com Der kan du se hvordan arret forandrer seg. Ulempen min er at jeg har gått ned 20 kg etter operasjonen :-( Slik at jeg har fått heng på begge sider og arret er ikke særlig pent på sidene.
*Sjokomelk* Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 jeg har forsatt 15kg igjen som skal vekk sa da burde jeg vente til de er vekk...
*Sjokomelk* Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 nita og firkløveret : jeg ma bare si du ser skikkelig bra ut ...hadde du ogsa bare en liten BP eller
*Sjokomelk* Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 ema : har du stort arr , tenker bare siden du sa du hadde tatt en liten bp, og kan jeg spørre hvor du ble opperert -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå