Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Noen skriver de synes det er så mye negativt her inne..jeg personlig synes det er mye bedre å være her inne på 2.trimester og utrolig glad for å komme meg vekk fra SA/MA forumet (les:1.trimester) Endelig kan jeg slappe av..aldri værts så redd for ma og sa i et svangerskap som jeg var i dette nettopp pga 1-trimester..så synes absolutt ikke det er mye negativitet her inne nei klem!!
Lille Luna Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg følte det akkurat likt på 1 trimester, det var så stressende at jeg måtte slutte å lese der inne en periode. Men jeg skjønner jo at folk som opplever sa og ma trenger å snakke om det. Men det virker jo som så mange opplever det, selv om forumet ikke er representativt for virkeligheten. Det blir bare en oppsamling der av uheldige gravide. Men vi er heldige som er over i 2 trimester nå, og har noenlunde vanlige svangerskap:-) Her er det bare hormonene som gjør folk ufine (og litt dårlig folkeskikk innimellom...) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå