Babyimars Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 20 dager..............................
Frk Påske Overtid Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 27 eller 37...to terminer ser`u...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 1 dag til termin, men hu kommmer nok ikke før tiiiidligst neste uke en gang.....
*Wimsey* Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 jeg her 22 dager igjen.. og gjett om jeg gleder meg.. =)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 12 dager, og skal på kontroll nå kl 8! Spennende!
HjelpesMEJ Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Da ble det 40 dager da... og jeg er nå: HØYGRAVID!! ja,ja.. Ha en fin dag alle sammen:)
bollamor*med 3 barn* Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 17 dager, menstermin!!!! 22 dager ul termin
golddust Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 1 dag igjen.. hadde håpet jeg skulle slippe å gå til termin.. men, nei..
Gjest Orkideen - Fødeklar Skrevet 22. februar 2008 #21 Skrevet 22. februar 2008 1 dag igjen, men ingen tegn på at det skjer noe her.
Voyeur Skrevet 22. februar 2008 #22 Skrevet 22. februar 2008 19 dager til ULtermin, 9 til mens termin.
Funny1 venter nr 2 Skrevet 22. februar 2008 #23 Skrevet 22. februar 2008 22 dager igjen på meg................ jess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå