Gå til innhold

søvnløs natt.... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er visst aldri her inne lenger... men..... kanskje noen "husker meg" likevel..?

 

Når man endelig har fri, og egentlig kan sove en stund, hvorfor får man ikke sove da??

;((

 

Her sitter jeg, og føler meg sliten, men absolutt ikke trett.

Har tatt meg litt vin, (fri i morgen), kanskje det er derfor... Tror ikke det men.... Ikke første gang jeg tar vin lissom..:))

 

Ahh!!! Vet at det er hue som surrer, mer enn det burde!!!

 

Tror jeg trenger å skrævle om andre ting enn problemer, atter problemer, og ikke minst problemer.... og problemer osv osv....

 

;(

 

Får lese igjennom litt innlegg her, kanskje finner jeg noe artig ;)))

 

Hjelp!! For et håpløst innlegg dette ble.........

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) Ble litt håpløst ja;)

 

Får håpe du finner noen koselige tråder;)

Skrevet

Jeg husker deg ihvertfall, tøysekoppen!!

 

Hør litt på Monajenten du:-p ;-)

Skrevet

Er en stund siden jeg har sett deg her inne ja. :)

Hvordan går det? Ble nesten litt fristet av vinen din jeg nå :) Hehe

Skrevet

:)) Ser det nå,... innlegg uten noen mening...;))

 

Skal bla meg litt nedover siden her ;))

Skrevet

Hehe:))

Er faktisk en stund siden det ;)

Kanskje jeg blir litt i annen form da! Har du fått andre sanger der inne og kanskje? * rusler inn og sjekker* :))

Skrevet

Smaker med litt vin innemellom ja ;0)

 

Evigheter siden jeg var her inne..... men joda, går bra.... - som regel...

 

Men så kommer slike kvelder hvor man tenker - og bekymrer seg om alt!! Som vi kvinnfolk ofte er flinke til...:)) Eller hur? ;)

 

 

 

Skrevet

Neeei, ikke noe nytt dessverre:-/

Skrevet

Det skal være sikkert å visst... :) Det kommer alltids kvelder der tankene til stadig går rundt og ikke vil stoppe... Har hatt en del av de selv den siste tiden, pga. bruddet med sambo, men det går heldigvis lenger og lenger mellom de kveldene :)

Skrevet

Jeg har litt trøbbel med PC'n for tiden ( etter et virus for litt siden) Får ikke hørt sanger nå..

Ikke på Explorer iallefall.

Må inn på Mozilla tenker jeg..

 

Men, tror jeg må inn å høre på Nobody's crying... er det ikke det den heter?? ;)

 

Skrevet

Da er vi litt i samme båt..

Var jo brudd (seperasjon) her i høst/vinter og...

Var jeg som ville... Men, litt tøft innemellom likevel......

 

Tankene surrer, spesielt om barn og slik...

ahh! slitsomt til tider, hvor mye tanker man egentlig skal ha..:)

Skrevet

Ja det er helt utrolig hva mye som roterer oppi der :) Men hva hadde det blitt av oss hvis ikke de var der da??? Vi damer er skapt for å tenke å grubble på alt mulig vi, selv bare en liten fille ting :)

Skrevet

Jepp, ikke sant...

Og, ikke minst er vi desverre eksperter på å ha dårlig samvittighet... selv om vi ikke trenger å ha det..

 

:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...