Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er visst aldri her inne lenger... men..... kanskje noen "husker meg" likevel..? Når man endelig har fri, og egentlig kan sove en stund, hvorfor får man ikke sove da?? ;(( Her sitter jeg, og føler meg sliten, men absolutt ikke trett. Har tatt meg litt vin, (fri i morgen), kanskje det er derfor... Tror ikke det men.... Ikke første gang jeg tar vin lissom..) Ahh!!! Vet at det er hue som surrer, mer enn det burde!!! Tror jeg trenger å skrævle om andre ting enn problemer, atter problemer, og ikke minst problemer.... og problemer osv osv.... ;( Får lese igjennom litt innlegg her, kanskje finner jeg noe artig )) Hjelp!! For et håpløst innlegg dette ble.........
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hehe;) Ble litt håpløst ja;) Får håpe du finner noen koselige tråder;)
Monajenten Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg husker deg ihvertfall, tøysekoppen!! Hør litt på Monajenten du:-p ;-)
kanutteogkruttet Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Er en stund siden jeg har sett deg her inne ja. Hvordan går det? Ble nesten litt fristet av vinen din jeg nå Hehe
Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 ) Ser det nå,... innlegg uten noen mening...) Skal bla meg litt nedover siden her )
Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Hehe:)) Er faktisk en stund siden det Kanskje jeg blir litt i annen form da! Har du fått andre sanger der inne og kanskje? * rusler inn og sjekker* )
Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Smaker med litt vin innemellom ja ;0) Evigheter siden jeg var her inne..... men joda, går bra.... - som regel... Men så kommer slike kvelder hvor man tenker - og bekymrer seg om alt!! Som vi kvinnfolk ofte er flinke til...) Eller hur?
kanutteogkruttet Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Det skal være sikkert å visst... Det kommer alltids kvelder der tankene til stadig går rundt og ikke vil stoppe... Har hatt en del av de selv den siste tiden, pga. bruddet med sambo, men det går heldigvis lenger og lenger mellom de kveldene
Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har litt trøbbel med PC'n for tiden ( etter et virus for litt siden) Får ikke hørt sanger nå.. Ikke på Explorer iallefall. Må inn på Mozilla tenker jeg.. Men, tror jeg må inn å høre på Nobody's crying... er det ikke det den heter??
Rusketuska Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Da er vi litt i samme båt.. Var jo brudd (seperasjon) her i høst/vinter og... Var jeg som ville... Men, litt tøft innemellom likevel...... Tankene surrer, spesielt om barn og slik... ahh! slitsomt til tider, hvor mye tanker man egentlig skal ha..
kanutteogkruttet Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Ja det er helt utrolig hva mye som roterer oppi der Men hva hadde det blitt av oss hvis ikke de var der da??? Vi damer er skapt for å tenke å grubble på alt mulig vi, selv bare en liten fille ting
Rusketuska Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2008 Jepp, ikke sant... Og, ikke minst er vi desverre eksperter på å ha dårlig samvittighet... selv om vi ikke trenger å ha det.. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå