Kirsebæra Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 sitter å ser på tv. plutselig kjenner jeg hjertet hamrer, jeg puster tungt. tårene kommer og jeg får en sånn rar, ekkel følelse inni meg...en slags uro følelse!! tårene bare triller og jeg aner ikke hvorfor!! hva pokker skjer????
FrøkenSprøken Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Dette høres ut som et angstanfall. Det er ikke farlig, og det skjer med mange, men ta deg gjerne en tur til fastlegen, så får du høre hva han tror det er. Har slitt med det samme selv, men har fått noen tabletter nå, og er så og si kvitt det nå Det er vondt mens det står på, men det går over ganske fort som regel. Mange klemmer til deg. Dette klarer du! Ikke bli redd;)
Monajenten Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Mye å tenke på for tiden? Er du redd for noe som du ikke vil tenke på og prøver å legge vekk? Noe på tv som du kjente deg igjen i, som du ikke liker? Angst for noe?
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 hva ser du på da?
Kirsebæra Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 jeg ser på speed 2 - cruise controll....latterlig film jo...desutten følger jeg vel mer på dataen enn tv.... jeg hadde noe lignende igår da viv ar på sykehuset med Elias(les: tråden min på side 2 eller 3) og de har begynt å komme etter at jeg fikk truxal hos legen...skal ikke de dempe angst? ikke fremme dem? er forresten bedre nå...men det var skikkelig ekkelt for det var sterkere enn igår...
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg gidder ikke å lete frem tråden om hva det er med Elias, men det er vel sikkert det som er grunnen? Hvis du har bekymret deg mye for ham er det ikke så rart du får en reaksjon. Jeg sliter til tider med noe av det samme selv, men hos meg kommer det akkurat i det jeg skal sovne. Er helt forferdelig!
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 hm.. har sel opplevd sånnt når jeg ser på programmer som er opprørende.. jødeutryddelse, overgrep mot barn osv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå