Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg får melding nesten hver kveld av en fyr jeg har rotet litt med, natta gleder meg til å se deg igjen, sov søtt osv.. Vil han bare ha enda et knøll, eller virker det litt som om det er noe mer han mener?
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det er umulig for oss å vite. (Han vet det vel knapt sjøl.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå