Gå til innhold

eBay... sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei,nå sitter jeg og går berserk på ebay igjen..

har ikke gjort det siden jeg handlet inn X antall forskjellige variasjoner av diademer,smykker osv osv før bryllupet vårt,men..

klarer ikke slutte...okey så er kanskje ikke det ille når det er ett år siden sist gang,men føler det går litt over stokk og stein...

har "vunnet" 5 smykker til nå..bud på 20 til...

er noe med det..når jeg vet jeg først skal kjøpe der så gjør jeg storhandel..

og får ikke handlet klær nå...men smykker vil jo passe uansett hvordan magen vokser..hehe..

men..sukk...

tror jeg ikke skal nevne dette for min kjære enda..hehe...

dere kan holde en hemmelighet kan dere ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ;) Trodde det bare var meg som dreiv på sånn ;)

Handla som en gal der til bryllupet mitt jeg og. Så har holdt meg laaaaaaaaaangt unna der ei stund, men det klør i fingrene :)

Så skjønner deg godt :)

your seacret`s safe with me :)

Skrevet

har veldig lyst til å høre hvilken "butikk" du var inne på..hehe..

men vet ikke om jeg burde vite det...hehe...

selv har jeg akkurat oppdaget en ny butikk..

kjøper selvfølgelig kun juggel..og elsker det!!!

jeg bryr meg ikke om det ikke er ekte sølv så lenge det ser slik ut..

da kan jeg heller kjøpe tyve smykker der til prisen av ett her i norge...sukk...

men klarer ikke legge fra meg maskinen nå....

birker som at de legger ut nye gjestander hver gang jeg trykker på oppdater..hehe....

har et maksbud på 2-3 dollar pr gjenstand avhengig av hvooor mye jeg vil ha det...heh...

så har jo alltids det argumentet når dagen kommer og jeg må innrømme det hele til mannen min..

men det trenger jeg jo ikke før jeg er ferdig..ikke sant?

og det er jo veldig logisk å handle litt når man først holder på..sparer på frakt.... :) hehe....

Skrevet

Sikkert dumt av meg.... men du kan få veldig fine stellevesker billig på e-bay! Og vil du kjøpe brukt kan du spare maaaaaassse! F.eks på skiphop :)

Skrevet

he he... har både hard og myk stellebag så den saken er grei...mangler egentlig ingen ting..litt klær etter hvert..men ellers har vi alt vi trenger å vel så det... :)

det som er så kjedelig..får ikke kjøpe noe til lille jenta vår,så trøsteshopper til meg selv nå..hehe..

desverre fikk jeg mail idag fra hun som driver den eBay-store'n jeg handler hos denne gangen. hun bad meg bare si fra når jeg var ferdig å handle der.hadde en måned på meg til å slutte å by før de ville kreve at jeg sluttet...

sukk...

dette kan bli dyyrt..hehe.....gleder meg til varene kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...