Tøysetipp Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Trenger noen solskinnshistorier! Jeg savner kjæresten miiin.. hele tiden.. Men.... så ser jeg henne til helgen.. Hvordan fikset dere avstanden? Uten å bli utålmodige og bare fokusere på savnet?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Så det ordnet seg for dere? Så bra!!! Fikser og fikser, er jammen ikke lett det her. Men merker at det tærer på både humør og forhold og perspektiv da. Kjennes som om man ryker på en smell hver gang man drar eller blir alene, men så går det seg til. Men når sant skal sies vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut, og det bare etter 3 mnd. Så all honør til de som makter årevis med avstand. Hold ut, snart er det jo helg! :-)
Tøysetipp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Vi har passert et år, så jeg synes egentlig at jeg er veldig så tolerant! Årevis hadde neppe vært aktuelt her.. Du får holde ut du også da.. :-) Jeg ser henne imorgen, men det kommer jo alltid en jævla søndag kveld..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja ikke snakk om den søndagen. Er på besøk nå jeg, toget går søndag kveld. Not fun. Men prøver å ikke tenke på hvor mange dager det er til, og bare koser oss mens vi møtes. Så får reisa bli "den tid, den sorg". Ett år er bra da, jeg tror, helt ærlig, at jeg kanskje ikke klarer ett år på dette viset. Så har noen runder med meg selv forran meg, ang flytting og slikt. Huffhuff, not fun d heller. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå