Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Så bildet av henne på profilen din. Skikkelig hjerteknuser det der ja )))
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Åååh :-) Så utrolig koselig av deg;-D! Blir glad jeg;-D!! Takk!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg så bilder av jentene dine nå og - så utrolig nydelige! Og så forskjellige :-) (Har sett dem før da, vært på hjemmesiden din, så visste de var søte:-D!!) hehehe.. Jeg har ikke hjemmeside nei, hva er din igjen?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har ikke hjemmesiden lenger. Verken ork eller tid til og holde på med det, så det får være. Men er på facebook da. Er du der? Barna mine er som natt og dag, både i utseende og personlighet. )
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Åh=/! Så dumt!! Jeg er ikke der heller jeg egentlig :-P hehehe... Følger ikke helt med på notene :p Holder med msn liksom :-P hehehe.... Ja, men de er nydelige begge to!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå