2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen som vill fortelle meg litt? er det vondt å sette den i? legger man på seg av den osv? hvordan blir menstrajonen?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Min ryker på mandag, har hatt den i 3 mnd. Satte den i 2 år etter fødsel og det var IKKE behagelig, for å si desånn. Har ikke lagt på meg og mensen er rosa utflod i en dag. Men humøret mitt er på bånn. Jeg har reeagert slik på p-piller og p-sprøyta før og håpet at den bittelille horormonmegden i spiralen ikke skulle slå ut, men så feil kan man at. Derfor ryker den. Venner og familie kutter meg ut hvis ikke.
idaelise Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 jeg har hatt hormonspiral i et halvt år ca og syns det fungerer bra.. ikke merka noe på humøret..eneste som var plagsomt var at jeg småblødde i 3mnd,men nå er alt helt normalt.. det gjorde ikke særlig vondt å sette den inn..litt bare og ubehagelig...
idaelise Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 la ikke på meg noe av den heller foresten
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg satte inn 9 mnd etter fødselen, så den er satt inn ganske nylig. Gjorde det til gynekolog, og det var ubehagelig, ikke vondt. Prøvde hos fastlegen min først, anbefales ikke!! Det var dritvondt! Han fikk det ikke til heller, så ble sendt til gynekolog. Vet jo ikke om jeg legger på meg av den enda da, men håper ikke det hehe. Blødde samme dag som jeg satt den inn, og bittelitt dagen etterpå. Ikke blødd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå