Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sinnsykt vondt når jeg går,strekker meg eller ligger på ryggen osv, under navlen midt på magen liksom-..

hva er dette? burde jeg ring fødeavdeling og høre med de? vil ikke virke overhysterisk heller, dette er min første og jeg er 30 uker på vei og ligger over gjennomsnittet i magemål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg mener du skal ringe til fødeavdelingen med en gang... når en gravid har smerter i magen må d shekkes. i minstefall att du får snakket med en proff såm vet hva de snaker om... og vist du har vont i magen uansett vorr skall du ringe legen og høre hva de sier... det er ikke bra fårr en gravid å ha smerter i magen... det bør du vite no nårr du er såppas langt på vei... mitt råd ring på fødeavdelingen med en gang... det er ikke sikkert det er no galt, men du bør ringe og fårklare hvorr du har smerter og da ta de en vurdering om dt er noe de vil kontrolere eller om det er normalt.

og bare såm du vet d så er det låv å være åverhysterisk når man er gravid... det er fakta... og det er det ikke bare jeg som sier...

Skrevet

æg ja! må vel værra størst trøndern som finnes. jøss, at d skull finnes fler tå oss innpå her hadd æ aldri trudd:)

Skrevet

korr i trøndelag du helte hænne da?

Skrevet

litt utaførr tr.heim,nettopp fløtta te møre no.. du da?

Skrevet

vist du træng nånn å snakk me elr nå sånn... så har æ allerede vært gjennom en fødsel i starta tå desember i 2006... å ska fød i juni no... så vist du lure på nå så bare spørr...å æ e akkurat fyllt 21. d e ingen spørsmål såm e dom.... bare domme svar!

syns du e tøff såm tørr å gågjennom d hær nårr du e så ong...

all lykke t dæ å babyn din... å husk uansett ka såm sher så e d værd d.... d låve æ dæ:D

Skrevet

itj værst d heller te å værra 21 da, flenkis:)

ja d e godt å hør, så veit æ d. my rare teng man bli å lur på å sjø:)

Skrevet

bor på fosen æ da... men ska lalle no... gubben mase om att vi ska stå opp tili å henjt veita t bæstefåreldran tili på dagen.... heheh barne fri e deili:P men d e allti gått å få dæm heim igjænn.... gled dæ t den lille shæm... d e garantert d bæste såm shæm t å she dæ i live... å nårr du får denj lille i arman din... da veit du virkeli ka meininga me live e... d kanj æ garanter dæ.... allj hel å lykke... håpe du gjir lyd fra dæ seinar... håpe smærtann i magen din gir sæ snart......

all hell å lykke t dæ... fra ei trønderpi med nr to på vei:D

Skrevet

jøss,ska sei æ.. ka e sjangsn ferr at to fosninga treffes innpå her tefeldivis da? :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...