Gå til innhold

Valg av barnevogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har noen erfaringer med disse vognene:

Emmaljunga modial duo combi

Bebe comfort high trek

eller

Quinny vognen..

De 3 vognene er favoritter, men

jeg har ikke peiling på barnevogner så blir kjempe glad for deres erfaringer osv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga Edge Duo - er det den du mener? Kan ikke huske at noen heter duo combi.

Er i hvertfall veldig fornøyd med den og vesla sover godt når hun ligger i den. Eneste som er upraktisk er at det ikke er noen ordentlige bærehåndtak på sidene.

Skrevet

Eg har bestilt emmaljunga mondial....i beige skinn!!!!den nydligste vognen eg noen gang har sett:)

Skrevet

Nei, mener mondial duo combi..Er ett litt annet understell på den tror jeg.. Har emmaljunga katalogen her:-) hehe..

Er den veldig tung og stor?

Jeg er ikke akkurat den største personen.. 1 57:-))

Skrevet

Ja er den jeg mener:-) Den er utrolig fin:-)

Skrevet

Nei den er ikke tung...jeg fikk ta av baggen og løftet på den...ikke tung i et hele tatt...og veldig god å trille:)har du 2008 katalogen?

Skrevet

Ja, er 2008 katalogen..

Skrevet

ja da snakker vi om samme vogn:)eg forelsket meg me en gsng:)

Skrevet

ja, den var utrolig fin:-)) Er vel lett å vaske av skinn også?..

Skrevet

ja eg vil egentlig tro d e lettere...litt glattere??hmm..håper d...;)langt på vei?

Skrevet

Straks 24 uker:-)) du da??

Skrevet

straks 21:) eg har allerede bestilt..de hadde ikke vognen i butikken og kunne ta opp te 3 mnd ventetid:S

Skrevet

Så kjekt.. Ser at du bor i Bergen? Jeg var på babykos for noen dager siden og da hadde de den inne:-)

Skrevet

oki...jeg var oppe på reflex på nordås:) der hadde di den ikke...ja jeg er fra begen:) fikk du med deg hva den kostet på babykos?

Skrevet

Tror det var rundt 9000tusen.. På reflex da?

Skrevet

7500..så skal eg ha den stellebagen til og den koster 500 utenom...

Skrevet

Oki da sparer jo man litt av å kjøpe den på reflex heller:-)

Skrevet

ja...der had de d sånn at hvis du handler for mer enn 10 tusen fr du 10% rabatt...ikke masse..men kan spare litt...så vi har best vogn,seng og stellebord der...pluss småting utenom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...