Dozer Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 er det noen som vet om det er mulig å ligge der etter man har født?? Nappa med meg en brosjyre fra sykehuset, men der sto det jo ikke noe!
Deidei Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ikke funnet noe om det selv, men det står på nettsiden at de har familierom da.. til 200 kr døgnet.. Jeg kanskje misforsto spørsmålet ditt??
Dozer Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 litt kanskje Mannen må sove hjemme siden vi har ei jente på 2 fra før, mens jeg kunne tenke meg det samme opplegget som på et familierom og det får man jo ikke når mannen ikke kan sove der! Derfor lurte jeg på pasienthotellet!
Deidei Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det står ingenting om det på nettet heller. Sjekk nettsiden for sikkerhets skyld. Vi håper på at vi kan få familierom på Gjøvik når tiden kommer. Sambo vil så gjerne være med å hjelpe til.. Datteren min er hos naboen ett par dager... Hun er 11 år.. Tror ikke vi får familierommet mer enn ett par dager uansett...
Dozer Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Vi fikk ha det 3 dager når vi fikk jenta vår Var ingen andre som hadde bedt om rommet så da kunne vi bare bli der!
Deidei Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Høres bra ut.. Syns det er litt fint at pappan får være med mer. Når jeg fikk førstemann for 11 år siden var det ikke noe sånne tilbud.. Men det var likegreit. Min daværende festet hver kveld uansett... Men sjekk ut litt mer på nettsiden eller ring de.. Så får du sikkert et godt svar.. Lykke til da...
Dozer Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Tror nok jeg bare skal ta en tlf i morgen ja Selv om jeg helst skulle funnet det ut nå med en gang :\
Deidei Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 På nettsiden står det ingenting om noe pasienthotell... så det virker ikke som om de har noe sånt tilbud.. Håper jeg tar feil nå da.. hehe Lykke til da.. Gi oss gjerne et hint om du får svar da? Hadde vært greit å vite for oss som skal til Gjøvik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå