Gå til innhold

Positive/negative erfaringer med Brio Primo bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE KJØP! Det er min erfaring. Vi kjøpte, trodde vi hadde gjort et scoop da vi fikk sete med base for 1200. Kom hjem å satt å gynga litt på det å var riktig så fornøyd. I det jeg gynget på sete datt det bakover! Hadde det vært en baby oppi der så hadde jo den landa på hodet. Det skal allt for lite til å vippe stolen bakover. Greit nok når man vet det men det er det jo ikke alle som gjør. Skummelt!

Tok med setet tilbake til butikken, dama i kasse syntes nesten det var litt flaut at de hadde solgt meg et sete som var så utrygt. Fikk alle penger tilbake pluss en ydmyk "beklager"

Har nå kjøpt maxi cosi cabrio fix å dette sete er mer eller mindre umulig å få vippa bakover så mye at det bikker.

:)

Skrevet

Skal bare ha det i bilen jeg.. Har vugge hvis jeg absolutt vil gynge babyen.

Skrevet

oi da. Det kan jo være andre som kommer å gynger på det vettu. Om du har med sete på familiebursdag eller no, så kan dæ være en liten pjokk som kommer bort å gynger. Kan skje fortere enn man tror. Greit å være klar over det vaffal, så det er mulig å være obs på at det tipper bakover. Tross allt ungen din oppi der men. Ska det stå konsekvent inni bilen så fugerer det sikkert like bra som andre seter, for all del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...