Gå til innhold

Mange andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som må bysse/vogge barnet leeenge for å få det til å sove for natta? (8 uker gammel baby) Vil dette avta, eller blir vi nødt til å holde på slik til barnet blir "stort"?

Kanskje et dumt spm, men det jeg egentlig lurer på er hvor lenge er det vanlig å bysse babyen i søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke akkurat det du vil høre, men slik holder vi på enda. Lillegutt er 6mnd. Driver å avtar litt nå. Så trenger ikke å vugge like mye. Men foretrekker heller å vugge enn å la han ligge og skrike.

Skrevet

Uff!! Høres jo ikke så lovende ut...

"Skrikekur" er jo helt uaktuelt på nåværende tidspunkt, siden hun er så liten...vet ikke hvordan det blir når hun er så stor som 6 mnd (men tanken virker ikke tiltalende).

Andre?

Skrevet

Tipper du vil se en endring mellom 3 og 4 mnd. Men hold deg unna skrikekurer, unsett alder!

Skrevet

etter 3mnd vugget vi nesten aldri sønnen vår mer når han skulle sove...det er nok forskjellig fra barn til barn,men tror det blir endringer hos de fleste etter noen mnd

Skrevet

Ga seg helt av seg selv ved 2,5 mnd ca her. Hender vi må gjøre det innimellom hvis hun har vondt imagen f.eks. Er snart 4 mnd nå og sovner greit av seg selv... Det skjedde bare helt plutselig av seg selv ;o)

Skrevet

gutten min er 11.5 mnd, og jeg bysser fortsatt... ;)

Skrevet

Ser det er forskjellige erfaringer her...flere som har hatt babyer som har krevd mindre byssing/vogging rundt 3-4 mnd. Jeg håper det funker slik her også! I går kveld vogga vi snuppa fra 10 til 12!!! Heldigvis er vi to om det, og kan bytte på. Men snart reiser sambo i nordsjøen, og da risikerer jeg å selv måtte bysse/vogge i timesvis. *grøss*

Det virker i alle fall skremmende at dette kan vedvare helt opp i 1 årsalder. Håper det forandrer seg for oss også, rundt 3 mnd. :)

HI

Skrevet

Vi kunne bare legge han fra han var 0-4 mnd. Så måtte vi busse han fra 4-5 månder for hvis ikke sovnet han ikke.... Men fra ca 5 mnd bare la vi han i sengen våken... så sovnet han omsider av seg selv.. i begynnelsen tok det 30-40 min... nå tar det toppen 10 :) Så det går som regel til slutt:) Må bare øve og øve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...