Venezia 1 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har sendt inn melding om å endre etternavnet mitt. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før en får tilbakemelding på dette? Kan man evnt sjekke dette på nett?
Venezia 1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2008 Ingen som har giftet seg og byttet etternavn her??
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg endret mellomnavnet på min datter da hun var ganske liten. Det tok i underkant av to uker før det var i orden, med bekreftelse i postkassen.
Venezia 1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Husker du hvor du sendte det? Jeg leste på nett at man skulle sende det til samme adresse som man sender selvangivelsen. Håper de videresender det til riktig sted om det var feil... Tror jeg sendte det for ca 1 mnd siden og har ikke fått svar ennå.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg var innom trygdekontoret, tror jeg. Husker ikke helt nøyaktig akkurat nå, men jeg mener det var trygdekontoret. Hvis ikke var det folkeregisteret som lå i samme bygg. Du kan jo ta å ringe trygdekontoret eller folkeregisteret og høre? :-)
Marolla Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Gå inn på nettbanken din. Bankene oppdaterer seg hver dag. Der vil du se hvilket navn du har
Venezia 1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Det var lurt. Sjekker nettbanken og om det ikke er endret der får jeg ringe trygdekontoret i morgen. Takk for tips
Fikk maibaby06 Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Er folkeregisteret som endrer etternavnet:) Ring skattekontoret imorgen hvis ikke nettbanken har endret navnet:)
St.Sunniva Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Det er folkeregisteret/skatteetaten som tar seg av navneendringene. Tok ca 14 dager fra jeg leverte det til jeg fikk det hjem i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå