Mamma til to gulljenter Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Nå har det seg sånn at jeg vurderer sterkt å prøve shapemassasje. Dels fordi det sies å bedre blodsirkulasjonen slik at jeg kanskje kan få varme føtter og hender mm. Dels fordi jeg er interessert i å minske cm målene på kroppen og dels fordi jeg ønsker å se om noen cellulitter kan trylles bort... Nå er jo dette forholdsvis kostbart da - synes jeg i alle fall, så hvis dette bare er tull, ønsker jeg heller å bruke 7000 på noe annet. Noen som vet noe om dette?
Stolt mamma Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Joda.. jeg har prøvd. Og det virket - gikk ned mange cm.. husker ikke helt hvor mange - det er over 3 år siden jeg gjorde det. Det er sinnsykt vondt.. både under behandling og etter. På lårene var blåmerkene nesten svarte - jeg hadde blåmerker på magen også. Det er vondest de første gangene. Jeg orker ikke å ta en ny runde selv om jeg kunne trengt det.. Kan jo si det sånn - takler du smerten så anbefales det. Jeg hadde gått på p-piller i 10-12 år og sluttet med de da vi ønsket barn. Ble ikke gravid lett, men etter at jeg var ferdig med shape så satt spiren.. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg føler at jeg fikk rensket opp i kroppen. Men man blir jo ikke evig fast i fisken da... det er jo dumt.. hehe
Mamma til to gulljenter Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja, har hørt at det er temmelig smertefullt.... Og jeg som får blåmerker av bare å tenke på å ramle og slå meg, kommer vel ikke til å se ut, men greit å gjøre det før varmen setter inn da, tenker jeg... hvis det blir varme noen gang i dette landet! Nei, ikke noe varer evig, dessverre, men tenkte kanskje dette ville være dyttet jeg trenger til å komme i form, og la det vare....
Mamma til to gulljenter Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har lest om massasjen på denne siden: http://www.shape4life.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå