Gjest_1001 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har vært mye på kontroller på kvinneklinikken pga muligheter for graviditet utenfor livmoren, men de fant ikke noe. Ble så konkludert me blighted ovum, graviditet som hadde plommesekk, men ikke foster. De trodde det skulle komme ut av seg selv, men så steg hormonnivået plutselig, og jeg ble kalt inn til krisetime. De trodde det kunne væe begynnende blæremola, ettellerannet med rar celledeling som jeg ikke forstod meg helt på og jeg hadde en utskrapning i går kveld. Fikk og satt inn hormonspiral. Har mye smerter, men blødningene er svært sparsomme. De sa det kunne komme kraftig blødning, spesielt med den spiralen. Har glemt ut hva jeg kan ta av smertestillende, er pinex forte "lovlig" eller er det bare paracet eller ibux som gjelder? Ting skjedde så fort at all informasjon gikk meg hus forbi. Hva med trening? Kan jeg trene igjen etter ca 36 timer... rolig tenker jeg da. I og med at trening får tankene mine over på noe annet vil jeg gjerne komme meg ut litt.
selma07 og engel Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Du bør sjekke om du har feber, bare for å utelukke infeksjon. FAre for det når man har utskrapning. Mer vet ikke jeg:o)
Gjest_1001 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Feber har jeg heldigvis ikke. Akkurat den delen fikk jeg faktisk med meg. Hehe... ikke alt gikk tvers igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå