Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Sitter å skriver liste.. og lurer på (føler på meg) at jeg har glemt noe. Ser dette greit ut?? Mamma: -joggebukse, genser, 2singletter,3par sokker, truser/bh, hårbørse,toalettsaker,sminke bind,slippers Pappa: -rein t-shirt, småpenger (til kaffe etc), mobil, kamera(+ex.batteri),kred.kort Guttungen (skal til barnevakt): 2/3 bodyer, strømpebukse,bukse,genser,pysj,sokker/antiskli, laske,sukk,grøt,våt.serv,bleier,div.leker (her følger også nøkkel til leiligheten med, så glemte tng kan hentes) ting til babyen tar pappaen med på sykehuset etterhvert (etter fødsel)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 siden det ike er oen komentarer,satser jeg på at allt er med!!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei, det er sikkert litt individuelt hva man vil ha med seg, men jeg har i tillegg til det du har pakket gjort klart dette: Til meg: helsekortet!!!(har en huskelapp liggende ang det) en god bok ipod/mp3 2 ammetopper morgenkåpe mobil med lader kamera med lader amme BH Et par slippers til dusj og et til å traske rundt i ellers. Til begge Litt proviant (drikke/kjeks/pastiller f.eks) Til babyen: Kun tatt med 2 sett med klær og en pysj. Pappan tar med hentesettet etterhvert. Trodde først det siste punktet ditt var til babyen i magen, og lurte litt på hvorfor du pakket med grøt, leker osv....he he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå