Gå til innhold

Dere som pleier eller har hatt en blødning ved EL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en dag dere har hatt noe blod og var det mange dager før EL eller under EL??. Jeg fikk nemlig det på mandag tror jeg det var, men det har kommet såvidt en gang om dagen ca (det er bittelite, men litt mer på tirsdag, og bare når jeg har vært på do) siden mandag.....aldri hatt det her og aner ikke lngden på syklusen min heller for jeg har hatt mensen bare en gang etter at jeg slutta å amme.Det er mye slim også, og jeg har vært utrolig hormonell på mandag og tirsdag. Trudde jeg sku fly på veggen, magen har vært ugrei og en enorm matlyst(hadde sånne premenstruelle plager før også) Så tenker alt i fra eggløsning, eller vanvittig tidlig mensen som itte kommer ordentlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten alltid hatt el-blødning. Bare litt i en dag eller to. Trenger ikke truseinnlegg en gang, merker det bare når jeg er på do.

Jeg har også hatt festeblødninger. Akkurat det samme som ved el.

Lykke til!

Skrevet

Trenger heller ikke truseinnlegg, men nå har det vært sånn i mange dager så mistenker om at det er noe annet. Men hvis det er festebløding skjer det rett etter eggløsning?

Skrevet

Jeg hadde det ca 1 uker etter el (en uke før ikm). Hadde det bare et par ganger når jeg var på do.

Skrevet

Blir ikke klok på det her jeg om det er syklusen og mensen som er ugrei, eller om det er festeblødninger, eller elblødning, eller vet ikke om det er mulig at det kan være ma jeg. Har jo hatt det før, men da må vel egget ha festet seg først før man kan få hatt en ma eller sa??...men det vil vel tia vise....Men får jeg ikke mensen ordentlig innen et par ukers tid så får je ringe legen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...