3xmamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Finnes det? Har 3punkt sele i midten i baksete og tenkte jeg skulle se om vi fant et sete som kunne stå der. Har 3 unger, eldstemann sitter uten sete, mellomste sitter på pute og minste er 6 mnd og nermer seg skifte av sete. Har lyst å ha minsta i midten for å skille kranglefantene litt hehe. Men spørsmålet er jo om det finnes seter som er godkjente for midten da, vil ha et som minsta kan sitte bakovervent i. Om ikke dette går må jeg jakte meg etter et sete som ikke tar så alt for stor plass i bredden. Så om noen har gode tips og erfaringer her setter jeg stor pris på om dere kan dele litt med meg
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 besafe izi combi har vi i midten bak hvertfall;)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 det kommer an på om dere har sånn opphøyning i midten i baksete? for jeg hørte at når man har bakovervendte seter, med sånn støttebein, som alle jeg vet om har, så tåler ikke den "opphøyningen" det, om dere skulle kræsje. eller, den er ikke lagd for å tåle det.. var det jeg hørte på kurs vertfall..
My little girl_ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vi har britax hi-way, å det kan man ha i midten bak.. veldig fornøyd med dette sete!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 på besafe setene er det ofte med en "bruksanvisning" der det står hvilke biler det passer til , og hvilke biler det kan stå i midten i osv.
3xmamma Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Opphøyning i baksete? Den bumpen på gulvet foran baksete du mener da eller? Mener baksete er ganske flat om jeg kan kalle det de, men på gulvet er det sånn bump hehe Har alle setene støtteben da? Mener jeg har sett uten men det er mange år siden da, har ikke sett etter barnesete nr 2 i butikker enda.
nicknavn Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Vi har besafe izi combi, som også vi har montert i midten, men vi har den forovervendt, vet ikke hvordan det vil fungere med den stangen som skal stå på gulvet, om du har den midt i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå