Gå til innhold

Bilsete nr 2 som kan monteres i midten bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det?

Har 3punkt sele i midten i baksete og tenkte jeg skulle se om vi fant et sete som kunne stå der. Har 3 unger, eldstemann sitter uten sete, mellomste sitter på pute og minste er 6 mnd og nermer seg skifte av sete. Har lyst å ha minsta i midten for å skille kranglefantene litt hehe.

Men spørsmålet er jo om det finnes seter som er godkjente for midten da, vil ha et som minsta kan sitte bakovervent i.

Om ikke dette går må jeg jakte meg etter et sete som ikke tar så alt for stor plass i bredden.

Så om noen har gode tips og erfaringer her setter jeg stor pris på om dere kan dele litt med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer an på om dere har sånn opphøyning i midten i baksete? for jeg hørte at når man har bakovervendte seter, med sånn støttebein, som alle jeg vet om har, så tåler ikke den "opphøyningen" det, om dere skulle kræsje. eller, den er ikke lagd for å tåle det.. var det jeg hørte på kurs vertfall..

Skrevet

Vi har britax hi-way, å det kan man ha i midten bak.. veldig fornøyd med dette sete!

Skrevet

på besafe setene er det ofte med en "bruksanvisning" der det står hvilke biler det passer til , og hvilke biler det kan stå i midten i osv.

Skrevet

Opphøyning i baksete? Den bumpen på gulvet foran baksete du mener da eller? Mener baksete er ganske flat om jeg kan kalle det de, men på gulvet er det sånn bump hehe

Har alle setene støtteben da? Mener jeg har sett uten men det er mange år siden da, har ikke sett etter barnesete nr 2 i butikker enda.

Skrevet

Vi har besafe izi combi, som også vi har montert i midten, men vi har den forovervendt, vet ikke hvordan det vil fungere med den stangen som skal stå på gulvet, om du har den midt i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...