Gå til innhold

Symptomer:)

Ina25♥med gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal egentlig skrive en oppgave, men mye morsommere å lese rundt her inne:)

Slår meg at de aller fleste innleggene her inne dreier seg om symptomer, kanskje ikke så rart siden vi alle her inne prøver å bli gravide, og vi alle håper på at det har klaffet denne måneden.

Kan kun snakke for meg selv her, men jeg blir helt satt ut og småstressa av alle disse symptomene og ikke-symptomene - og tolkninger av disse.

Ømme pupper - har du ikke det - da kan du umulig være gravid. Hvertfall om en skal tro alt som står her inne.

Kjenner etter - jo, det stikker litt innimellom. Men ikke ømme. Nei. Har brystvortene blitt større? Mørkere? Nei... Har brystene blitt større? Nå stikker det i den andre puppen, hm... Gjør de alltid det? Eller har det begynt sånn nå? Husker ikke. Har forresten noen nupper rundt brystvorten, det må da være et tegn? Hm.

Kvam det MÅ man også være. Er jeg kvalm? Tja. Var litt forrige uke. Det er liksom sånn at det kiler i magen, nesten så jeg blir kvalm. Nesten. Er det fordi jeg er gravid? Eller fordi jeg tror jeg er det? Fordi jeg er spent? Nå er jeg kanskje litt kvalm? Jeg er hvertfall litt dårlig i magen. Var det hvertfall i går. Er det et tegn?

Også er jeg trøtt. Men sto opp tidlig i dag da. Og sovnet egentlig sent i går. Men forrige uke da var jeg ganske slapp også.

Nå begynte jeg å fryse litt - også stikker det i puppene igjen. Hm.

Nei. Vet du hva? Jeg er jo ikke gravid. Jeg bare innbiller meg det.

Er det normalt at det stikker sånn i siden? Også er magen min så rar. Jeg liksom kjenner at den er der. Har jeg gjort det før? Husker ikke.

Også blir jeg veldig lett rørt. Og sint også. Men det gjør jeg vel ellers også?

Nei. Jeg er nok ikke gravid. Men skulle fått mensen for tre dager siden da... det er jo et tegn? Men sikkert bare fordi jeg tenker sånn på det. Jeg har jo ikke spydd enda. Jeg har ikke hatt festeblødning. Jeg har ikke gått opp en BHstørrelse på 3 dager. Ikke gjør puppene vondt heller. Eller gjør de det?

Det er ikke bare bare å være prøver:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi.....mye sant i det du skrev her, ja. Vi går rundt og kjenner etter og lurer hele tiden!

Lykke til!!

Skrevet

hehe..! bra skrevet !:) ja, kvalm og tingling og stikking både her og der..e æ gravid? e æ ikke ? ææææh...

nei..det ska ikke være lett du!:)

Skrevet

hehehehehe =) Ler så jeg nesten griner her! dette var utvilsomt dagens beste innlegg, er garantert mange som kjenner seg igjen!

Man blir litt "skrullete" i dagene mellom el og ikm..

Skrevet

hahaha..jævli bra! i morgen må du lage del 2. overskrift: UTFLOD!hahahahahaha.....:)

Skrevet

Hahaha! Ja den der var bra gitt!!:))) Den traff 100%!

Og jeg venter i spenning på UTFLOD!! *ler så jeg griner*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...